tack för underbara kommetarer!! =)

måste bara börja med att säga förlåt för dåligt uppdate, har så mycket att göra!
håller inte koll på någonting längre, det gick iaf bra att berätta för min klass. alla blev nyfikna som tusan (:
senate tiden har varit knäpp, Millan blir mer och mer annorlunda.. hon har börjat umgås med "fjortisarna" i vår klass, dom tycker även att skaffa barn i den här åldern är sjukt ! så även hon har börjat tycka så, millan har alltid varit en sån som klär sig mer gammalmodigt, men nu.. oj oj. push , uringat,kort kort , prata knäppt och sminkar sig överdrivet. ungefär som Kissie,dessie och paow har gjort..

men livet går vidare för det, jag och Anna har börjat umgås nu när Millan varit såhär sen vi kom hem från grekland, Oscar har pluggat som 17.. och varit med om mycket, både hemskt och roligt, vet inte om jag får berätta om Oscars familj. men jag kan fråga honom när vi ses imorgon..

men nu måste jag rusa, ska på lunch med mamma, sen ska vi till barnmorskan. =)
ni får hare bäst , och jag ska försöka uppdatera oftare . Lovar!

kramis

"jag saknar grekland, då du var ditt gammla ja.=("

Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas allt går bra

2009-09-11 @ 17:34:30
URL: http://enjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0