blogg.se dampar!

ursäkta bloggen att jag inte bloggat.. blogg.se dampar hela tiden och mitt internet krånglar!
jobbigt ! Iaf, jag hjärt felet är världigt allvarligt, bebis kan i värsta fall dö.. men dom tror det kommer klara sig.dom är inte säkra på om det är en flicka eller en pojke längre..

Anna jag och Oscar har vart tillsammans hemma hos Mig eller Anna mest.. oscar har det som värst just nu.. men baby, I always here for you! ALways, Love you.<3
nu måste jag sova, ska upp halv 6 för att hinna med en massa..

skönt med fredag imorgon! Tycker ni inte ? !
Jag har inget attt göera i helgen - VAD SKA NI GÖRA ? =)

bamse kram,Elin!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ojj det lät verkligen allvarligt. då kan inte du må så bra just nu. :(

Jag hoppas verkligen att allt löser sig.

2009-09-18 @ 03:22:08
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha det känns som att jag kommenterar varje inlägg men jagtycker det är intressant och du skriver roligt:) Fasst det senaste var ju tråkigt, äsch vad dumt det blev hoppas du förstår vad jag menar. Jag ska gå på bio den nya filmen Prinsessa. du råkar inte ha sett den?

2009-09-18 @ 17:16:21
URL: http://enjohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag förstår inte riktigt vad du menar när du säger att dom inte vet om det är en flicka eller pojke längre? Varför har dom ändrat sig och hur visste dom det fårn början?

2009-09-20 @ 20:23:03
URL: http://enjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0