Oro..

Hej!

några undrar om jag är helt säker på att jag vill behålla mitt barn.
Och ja, jag är 100% säker.
Andra tycker jag är för ung.. Kanske, Jag känner mig redo och vill ha barnet.
och skulle Aldrig klara av en abort! Jag är i 14veckan.

klart det är ett svårt val för vissa, men jag visste att jag vill ha barnet.
Igår berätta jag för mamma och pappa.
Mamma blev helt tokig först.. pappa fråga bara massa saker.
Mamma sa att vi skulle till ungdomsmottagningen och fixa så jag fick göra abort.
Och när jag väl satt där fråga jag tanten där, varför alla var så säkra på att jag inte vill ha barnet.
Jag menar ingen frågar ju! men sen efter någon halvtimma var både mamma och tanten som hette Eva tror jag..

överräns om att jag skulle få föda barnet.

Jag är glad att ni vill följa min blogg. Här ska jag släppa ut allt.


Visst ja, Oscar(pappan till barnet )
ringde idag.. han bad om ursäkt för allting han sagt!
Han fråga massa om hur jag mår och om jag vet om det är kille och tjej och sånt där.
Och han ville följa med när jag ska göra ultraljud,om han fick. Jag är inte så säker.. men vi får väll allt se!

Tankar
Jag är orolig, för vad alla i kin klass ska säga nu till hösten. Min mage är väll inte så stor men det syns ialla fall att jag är gravid..eller fet. Vi börjar den 21 augusti,det är snart. Jag är glad att Millan finns. Millan är min bästa vän sedan vi var 3.
Hon finns som stöd. och hon var den första jag prata med..

Nu ska jag träffa Millan, vi ska på bio. Få se vad vi ska se.
tycker ni jag ska ha en frågestund?!
dagens fråga!

- Om ni fick välja, vill ni ha pojke eller flicka när ni ska ha barn?!

Kramar E.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Yes det är samma kille, ingen ny här inte :)!

oj 15 år och gravid, väldigt stark gjort av dig!

Att du vill behålla barnet och gör det, det beundrar jag :)!

2009-08-02 @ 23:29:40
URL: http://cassiehs.blogg.se/
Postat av: ida pettersson

jag tycker värkligen att du ska ha en frågestund kram<3

2009-08-02 @ 23:44:15
URL: http://justlikeida.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag skulle heller aldrig klara en abort, så jag tycker du gör helt rätt i att behålla ditt barn.



På din fråga svarar jag: Jag vill ha massor barn, många killar och många tjejer. Men först vill jag ha en kille som ska få heta Oliver, sen vill jag ha tvillingtjejer, som ska få heta Ellen och Alice.

Som du ser har jag tänkt mycket på barn och sånt, hoppas jag får uppleva min dröm om en stor familj.



Kram

2009-08-03 @ 23:49:29
URL: http://smirann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0