Millan är bäst!

hejsan bloggen!

Måste bara hoppa på dig anonyma j*vel!
Bara för jag är under 15 och faktiskt blir 15 så kan jag uppfostar ett barn, det vet inte du för du känner liksom inte mig?
och varför skulle jag bara fjortis bara för jag vill ha barn? get a life bitch! du själv kan vara fjortis!du akn inte veta så mycket av inläggen du läst.Gillar du inte min blogg så stick! I don't care .
whatever..

Idag vaknad jag runt kanske 11 av ett samtal från Oscar..
han vill vara med om föräldraskapet eller va jag ska säga.
Han vill alltså hjälpa mig och ha en del av vårnaden och allt.
Blev faktiskt riktigt glad, Jag älskar ju honom, och ja, vi är tillsammans igen.
och vi är lite speciella, vi ska faktiskt inte räckna dagarna de va slut. de va ju så få,så alltså ska vi fria 6 månader den 15 :D!<3I love you baby!<3

Ringde Millan älskling och berätta driekt efter, hon ville fira så vi drog ut med några kompisar.
Det var roligt. ganska mycket skratt :)
så här sitter jag, tillsammans med Millan, hemma hos henne. med hennes stora klumpiga data. Lite seeeg men de går. hon står faktiskt i duschen xD vi kom faktiskt nyss hem ^^ lite sent. kollar några bloggar som nyss uppdaterat. har några favvosar! och ni är liksom precis som jah, en van,ig bloggare :)
men jaja, Hon och Ludde fira 3 månader igår ^^
hehe, mys mys. men nu ska jag chilla med Millan. Jäklar va godis är gott *mums*
tihihihihih..

är jätte glad för er som gillar min blogg. Jag tycker,detså fler som läser, detså mer förstår folk att det finns ungdommar i min ålder som ochså vill ha barn. Även om man kanske känner sig lite "ung" och många idioter har dåliga åsiker som man inte änns bett om. ni kan bara hålla eran stora gamMun stängd. Vill inte höra era elaka kommentarer!

Kramarna. E

Kommentarer
Postat av: Amelie

Sv: tack för den söta kommentaren :) Wow, jag är ju inte alls insatt i din situation mer än vad du har skrivit i bloggen, men först måste jag säga GRATTIS och att jag tycker att du är jättemodig! Även om du är ung, så vet väl du bättre än någon annan vad du vill med ditt liv! Om man bara har negativa kommentarer, behöver man inte säga ngt alls. Det är det som är så bra med bloggar, gillar man inte den ena så kan man läsa en annan och behöver aldrig mera gå in på den. Man behöver verkligen inte häva ur sig massa dumt. Oj, vad långt det blev ;) Ha en fortsatt toppendag och lycka till!

2009-08-04 @ 06:18:54
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/
Postat av: tess

sv; tack :)



åh va svårt val att vara fjorton och sen bli med barn o behålla det! men jag hejjar på dig<3

och vilken fin kille du har som stannar hos dig, hört så många ggr att killen sticker..

Bra blogg!

2009-08-04 @ 09:48:02
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: YAIYA

@14½år och gravid!: åh tack kära du! läste lite i din blogg.. behöver du prata finns jag här.

2009-08-04 @ 13:10:58
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: kajsa

känns som du är lite wannabe '15år och gravid med tvillingar'

2009-08-04 @ 13:25:00
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig tisdagkväll! =) kramar

2009-08-04 @ 17:24:23
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: nja, tyckte den var sådär. men katarina von bredow skriver så otroligt bra! har börjat på "14 år till salu" nu, det är svårt att lägga ifrån sig den!

2009-08-04 @ 17:27:06
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: lollo

jag tycker du är jätte modig som säger till dina förelldrar och vill ha kvar barnet :D

jag tror di blir en bra mamma, skönt att du blev tillsammans med din kille igen :P din blogg är jätte bra vill ha barn själv så kör på nu och lyka till :)

2009-08-04 @ 17:58:30
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0