många.

Hej!

dåliguptade,förlåt.
hemma från semestren iaf, nej vi åkte med min mamma och millans pappa och mamma. Oscar följde ju med, tror aldrig jag millan och oscar haft roligare när det bara vart vi tre. Jag vet hur jobbigt det är med skilda föräldrar. jag kanske inte sagt att jag varit skiljmässobarn hela mitt liv?! mina föräldrar flyttade isär när jag gick i 1an. så ja jag vet, och jag vet och är säker på att oscar älskar mig! och han vill ju själv ha barnet!

ni som inte vill att jag ska föda barnet, behöver inte kommentera äns, om ni hatar min blogg. läs den inte då?!
puckon, ni borde väll fatta att jag gör det här för min skull? för att jag ska få prata ut, eller ja,.skriva ut mig själv. utan att ni vet vem jag är. och om ellemarie (eller vad hon heter) verkar vuxnare än mig? hon är väll äldre än mig om nni inte förstått det?!

nu ska jag åka till min farfar, han fyller år idag. Ni får hare så bra.
älskar er. kramar Elin!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick det med att berätta frö klassen?

2009-08-29 @ 11:42:27
URL: http://enjohannas.blogg.se/
Postat av: lollo

jag tycker din blogg är jätte bra :D

kommer du vara mamma ledig när ditt barn kommer sen ??

2009-08-29 @ 14:34:08
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: johanna

vore superkul om du skrev lite oftare men vet att det är svårt att hinna med med skolan också

2009-09-01 @ 20:28:36
Postat av: Emmaa

Hejj, Jag tycker att det ska bli jättekul att följa din blogg, det ska bli intressant att se hur du har det med ditt liv i magen (:

Kram!<3

2009-09-02 @ 19:39:42
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: elin

älskar din blogg :)

2009-09-04 @ 19:11:45
Postat av: lollo

kan inte du börja vara mer aktiv ?? :)

2009-09-05 @ 19:30:18
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: Anni

du ska veta att du inte är ensam om att vara skillsmässobarn! jag har varit de sen jag gick lekis (10 år nu)

Hoppas de går bra med banet :)

2009-09-16 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0