Kom nyss in.

Kom nyss in, vart vart ute med Millan och massa andra sötisar,blandannat Oscar :)<3!
vi hade jätte mysigt idag,vaknade hos millan,åt frukost i sängen och glodde på " sista natten med gänget"
den är väll okej, och ja. Sen träffa vi massa.

ut ute idag, lövbiff.Mums!
och ah, vart hos millan ett tag och hos oscar och ah mysit ^^
whatever..

Magen!
Magen blir sagt bara större och större.Oscar tycker det är mysigt.Och har lovat att stå med mig när jag ska berätta för klassen, Millan med. Älskar er!!<3 Kolla lite mamma kläder igår, mys. Längtar blir bara större och större.
ska kolla i veckan om de är tjej eller kille. hehe. ^^
Oscar och jag vill veta , för då blir allt mycket lättare för oss båda.=)<3


nu ska jag läsa "som ingenting"<3





Kramar E.


Kommentarer
Postat av: Veronica

ja tror de kommer bli en flicka :)

åå en sak, om du vill så kan jag fixa din bloggdesign gratis om du vill :)'

Jag älskar din blogg, så om du vil ha en ny design är det bara att seja till :)

kram

2009-08-05 @ 02:53:30
URL: http://mellbin.blogg.se/
Postat av: Marit

Hej! Jag undrar vilken vecka du är i nu, tänkte på att barnet ser stort ut på ultraljudet :)



Vill även tillägga att du inte ska lyssna på alla negativa kommentarer du får. Man kan visst vara redo för att få barn när man är 14-15 år. Jag menar, det finns dem som får barn som är 40 och som verkligen är opassande föräldrar. Blev kanske lite luddigt det här, men det jag menar är att åldern inte bestämmer hur bra förälder man blir. Det som avgör är det man har i huvudet och i hjärtat.



Lycka till i framtiden, hoppas du får en trevlig graviditet! Kram!

2009-08-05 @ 11:25:55
Postat av: ammizz

sv: Tack så jättemycket! :)

2009-08-05 @ 11:31:03
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Svarar på alla kommentarer!

Tack så mycket och detsamma till dig! :)KRAM

2009-08-05 @ 16:19:29
URL: http://svararpaallakommentarer.blogg.se/
Postat av: lollo

jag tror det blir en tjej :D



vad vill du att det ska bli :P

2009-08-05 @ 19:16:01
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0